Gallant Unicorn

Det här blev så bra!

Jag var lite tveksam till det här med att de uppdaterat tävlingarna.
Jag har nog levlat runt 150 hästar sammanlagt  vid det här laget så ja, att tävla är något jag gör rätt ofta.
Det som de har ändrat (ja utöver de där rosetterna) är alltså hur det ser nu där man kan se tiden, sitt personliga bästa, avbryta tävlingen och numer även starta om tävlingen utan att vänta tills tiden gått ut eller springa in i kontrollen från fel håll (mitt favoritsätt) när man av någon anledning vill starta om en tävling.
Så här ser det ut nu:
Den lilla pilen klickar man på om man vill starta om tävlingen
 
Och så här såg det ut innan de uppdaterade det:
Jag tyckte det blev bättre efter uppdateringen!
 
Åh, kom att tänka på i spelets början när det kom en liten poff när man sprang igenom pilen under tävlingar.
Back in the days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: