Gallant Unicorn

En artikel om Helena Dahlgren

Det blev en ny kategori på bloggen, jag kommer fylla på kategorin med både gamla och nya artiklar och intervjuer som har med SSO att göra!
 
Jag kommer länka sidan där artikeln eller intervjun finns, jag länkar aldrig till sidor jag tycker verkar skumma så skulle det vara något sådant så kommer jag istället att printa det som står skrivet haha!
 
Klicka på bilden för att komma till en artikel om boken ''Ödesryttarna - Jorvik kallar''
och duktiga Helena Dahlgren som skrivit den!
 
 
På tal om boken, vill ni höra mina åsikter om den nu när jag läst den?

Kommentarer
Postat av: Dasha Coldhall

Jaaa, jag vill ha dina åsikter om det du läst! ^^

2018-06-12 @ 06:57:12 - http://dashacoldhall.weebly.com
Postat av: Ebba Highland

Jaaaa, det skulle vara superkul att höra dina åsikter! 😍 Du är verkligen bra på att förklara också vad du tycker och varför så det blir intressant istället för att bara skriva typ: det var bra, den var rolig eller så liksom. Jag tycker det är sjukt svårt att sätta ord på sånt men du kan det så absolut vill jag höra dina åsikter😘❤️

2018-06-12 @ 20:50:01
Postat av: Victoria Diamondwild

Ja det skulle vara så himla roligt

2018-06-13 @ 05:39:49
Postat av: Fiona Friendsea

Jag vill gärna ha dina åsikter, men inga spoilers tack!❤️ (Ska nämligen börja läsa den själv😘)
Kram <3 (Hoppas du fick hälsningen från mig genom Sasha xD)

2018-06-13 @ 07:39:06
Postat av: Clara Catlight

Det skulle vara jättekul att få höra dina åsikter!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: