Gallant Unicorn

En dag utan min dator

Jag håller just nu på att renovera mitt datorrum, jag har målat om väggar, lister, fönsterkarmar och så vidare, rivit ut en garderob för att få mer golvyta, köpt en ny bäddsoffa där mina vänner kan övernatta och möblerat om helt. Det har varit riktigt slitigt och jobbigt. Jag förstår inte varför jag envisas med att dra igång så stora projekt när jag vet så väl att min kropp inte orkar. Jag får svinont och sitter där mitt i röran och kaoset jag ställt till med. Och då måste jag ju bita ihop och göra klart, för att lämna något halvärdigt finns inte i min värld. På gott och ont. Hur som helst, eftersom jag slipat spackel och målat så har min dator fått en hel dags paus och sovit i tryggt förvar under ett plastskynke. Så igår var jag inte inne i spelet alls. Och jag saknade det. Hur sjukt är det inte att jag saknade att bara springa runt inne i spelet när jag spelat i sex och ett halvt år? Fina Jorvik med mina fina pållar! Sasha var snäll och loggade in och kollade om det fortfarande gick att få nya saker i fiskedammen efter benlindorna (det verkar inte så) och hon lämnade ett spår efter sig i min ryggsäck:
 
Hur söt är hon inte? Så besatt av bananer!
 
Sen var jag så klart tvungen att hoppa lite i Jarlaheim nu när det är fritt fram att skutta runt där vi tidigare varit tvungna att hålla oss på marken. Titta vad glad Rocko blev!
 

Kommentarer
Postat av: Kelia Papawood

Vet du vilka saker man kan få i fiskedammen? :)

2018-06-30 @ 12:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: