Gallant Unicorn

En mystisk värdekod

(Haha mysteriet är löst, koden var från Star Stable Magazine som jag inte hunnit köpa än. Tidningen fanns inte i vår lilla lokala butik och jag kände inte för att åka in till stan enbart för en tidning ehe.)
 
Eftersom jag har ovanan att slösurfa på Instagram under tiden som jag levlar (därav mina urkassa tävlingsresultat haha!) så är det inte mycket jag missar när det gäller det som händer i vår lilla SSO-värld.
MEN nu har jag missat något. En värdekod. Jag såg den här på en polsk spelares story på instagram så jag vet inte mycket mer än att värdekoden ger en t-shirt. Jag vet inte hur hen fick tag i koden, när den släpptes eller hur länge den är giltig. Men, den fungerar att använda? Så ja... Eh här är den mystiska koden som jag antar inte är så där jättemystisk utan kommer från promgramserien ''Together'' som SSO hade på Youtube för ett tag sedan.
 Koden är: TOGETHER2018 och ger dig den här t-shirten: 
 
Beskrivningen på t-shirten är dock på svenska, så den kanske bara är en vanlig kod som jag missat?
Någon som vet mer haha?

Kommentarer
Postat av: Fiona Friendsea

Det är en kod från senaste numret av Star Stable Magazine. Där står det ”Unik T-shirt till dig!”, och så får man just den koden du skrev för att lösa in.
Kanske lite mycket babbel, men den kommer från senaste Stat Stable Magazine.❤️❤️😘

2018-06-15 @ 07:02:31
Postat av: Fiona Friendsea

Star Stable i slutet haha!😅

2018-06-15 @ 07:03:38
Postat av: Stephanie

Tror att koden är från det nya numret av Star Stable Magazine (:

2018-06-15 @ 10:19:02
Postat av: Dasha Coldhall

Jag visste om den, fast det var därför jag följer en på YT. Hade aldrig vetat annars.

2018-06-15 @ 11:51:41 - http://dashacoldhall.weebly.com
Postat av: Rose Shadowlee

Någon kanske redan har svarat dig. Men denna kod kom från den senaste Jorvik Magazine som kom ut i veckan. ^^

Postat av: Denise Dolphinblanket

Koden är från Star Stable magasine #2 :)
Det har kommit ett nytt nummet där koden finns:)

2018-06-15 @ 15:55:27
Postat av: Ellen Queenheart

Jag fick två identiska tröjor med vrädekoden och inte bara en men jag tänkte att det bara var att tacka och ta emot😊

2018-06-15 @ 20:37:43
Postat av: Nova

Älskar din kanal och kollar alltid på dina videor först💖 sluta aldirg med det du gör💕💕💕

2018-07-07 @ 15:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: