Gallant Unicorn

Gulliga knubbisar på ingång!

Hej jag heter Haley Rainstorm och har ett hästköparberoende.
 
MEN HAR NI SETT DE NYA PONNYERNA?!
Okej sorry, blev lite exalterad... Har längtat efter en uppdaterad verion av de Jorvikiska ponnyerna sedan de började ge äldre raser i spelet nya modeller. Och jag är inte besviken av det jag sett än så länge!
Titta!
 
 
En sak som jag verkligen gillar är att de inte gjort om dem till smäckra sportponnyer utan att de fått behålla sin korta kropp, sina korta och grova ben och det lite klumpiga men väldigt vackra huvudet.
Den ser ut att röra sig mjukt men ändå lite stolpigt, vilket jag gillar. En liten knubbig ponny ska inte röra sig på samma sätt som ett graciöst fullblod. Eller, jag tycker i alla fall inte det. Jag gillar att hästarna (och ponnyerna) sojm finns i spelet både ser olika ut och rör sig olika. Det hade varit sjukt tråkigt om de var mer lika.
 
Eftersom Air Star fortfarande är kaos (det kanske inte var så där jättesmart att ännu en gång öppna upp servern. Den klarar ju så uppenbart inte trycket av alla spelare och jag tycker helt ärligt att jag som spelat på den servern sedan start 2011 ska behöva byta server för att de envisas med att öppna den.) så loggar jag bara in på mitt mainkonto tidigt på morgonen för att göra fiskedammen just nu.
 
Så, jag ska logga in på Aria som är på Ice cream jungle just nu och göra lite uppdrag där. Och även kolla upp passande ponnynamn. Båda ponnyerna som vi fått se i videon kan jag mycket väl tänka mig att köpa, sen kommer det säkert en helt sukt söt tredje ponny som jag kommer vilja ha.
(Tur att det är erbjudande med dubbla Starcoins i helgen HEHE)
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Haha, älskar första meningen! :D Men åhh vilka söta små ponnyer också :D Men vet du, jag var så himla klantig, jag hade samlat massa blommor för att kunna göra den där sju sorters blommor tältsaken. Och sen tar videon slut så jag ska leta upp nästa levlingshäng och så missar jag allt för när jag kollar tillbaka till datorn så hade det försvunnit ehe.. Jag var ju lite nyfiken på vad som skulle dyka upp haha, lite bitter nu ;/

Svar: Men hjärtat då, går det inte göra om uppdraget? :O
ssohaley.blogg.se

2018-06-21 @ 21:14:48
Postat av: Ellen Queenheart

Du skrev ju i ett inlägg innan lustianon kom till jorvik när vi hade fått den lilla smygtitten att du hade svårt att tänka dig de jorvikiska ponnyerna i piaff/passage. De nya skulle man kanske kunna tänka sig att de skulle kunna gå i det även att de fortfarande har den här gulliga, runda ponnykänslan!🙂

Svar: Ja det hade varit riktigt gulligt! Tycker det är så charmigt med små ponnyer med bra steg :D
ssohaley.blogg.se

2018-06-22 @ 12:57:46
Postat av: Dasha Coldhall

Är såå glad över att ponnyerna äntligen ska uppdateras jag också! Skäcken (Rätta mig om jag har fel, men en skäck är väl en sån som man ser i miniatyren på videon?) den ser nästan exakt ut som ett Gotlandsruss som min mamma ska köpa hem till min lillasyster.
Hoppas dem kostar under 620 SC för annars kommer inte jag ha råd att köpa en när dem kommer.

(Och det bästa med dem, DEM ÄR KNUBBIGA!! Är lite förtjust i tjocka hästar ehe.)

Svar: Ja precis det är en skäck! Kan verkligen föreställa mig hur söt ponnyn din syster ska få är :D
ssohaley.blogg.se

2018-06-22 @ 13:47:15 - http://dashacoldhall.weebly.com
Postat av: Eva Bunnyland

Jag har redan ca 5 ponnyer, nu blir jag arg på mig själv... De är så söta, men jag har slösat så mycket på småponnisar som jag aldrig kommer levla! >.<

2018-06-23 @ 10:39:14 - http://ssoeva.blogg.se
Postat av: Stina Prettysten

För ett taga sedan hamnade ju några Andalusier på hästmarknaden. Då trodde de flesta att de skulle göra en uppdaterad verision av andalusierna. Vad tror du?Tror du att det var för att göra plats åt nya hästar eller tror du att de konmer att uppdatera Andalusierhästarna när Lusitanon, som ju är lik Andalusiern, redan finns i spelet?

Svar: Jag hoppas verkligen det! :D
ssohaley.blogg.se

2018-06-23 @ 15:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: