Gallant Unicorn

Jag är så redo för ponnyer!

I natt levlade jag upp min senaste häst, är förkyld och har svårt att sova så ja - jag levlade när det var lugnt och skönt på natten. (Jag uppskattar verkligen när andra spelare kommer fram och pratar MEN när jag sitter där som ett grinigt snortroll med feber så är det inte så lämpligt ehe.) Men men, nu är Grandchief level 15. Det betyder att jag är utan häst att levla och redo för att ta mig an en (eller kanske flera?) ponny.
 
Jag passade även på att kolla upp passande namn och att plocka undan lite i min garderob. 
 Stackars lilla grodan,vet inte vad som hände med sadelväskan haha!
 
När jag hade plockat ur min ryggsäck och sorterat in sakerna i min garderob så passade jag på att släppa ut flera av mina hästar på sommarbete. Så nu är stallet ännu mer tomt än vad det brukar vara och det får gärna komma måååånga fina ponnyer som jag kan köpa. Kan absolut rucka på min regel med att inte köpa mer än en häst om det kommer massor av ponnyer. Jag har hittat så många namn som jag vill ge till mina nya ponnyer, det finns liksom ett tema redo för dem och det kommer jag så klart dela med mig av när jag väl köpt ponnyerna. Ja jag tror att jag redan bestämt mig för att köpa fler än en ponny redan nu! Är så taggad!
 Såååå tomt i stallet!

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Åh så kul😻😻 Hoppas det finns massor av fina ponnyer du kan köpa 🦄 Jag kan inte skriva så mycket nu när jag är på ridläger men hoppas du får ha det bra trots din förkylning, puss❤️❤️😘

2018-06-25 @ 22:22:52
Postat av: Esmeralda Pineforce

Åhh, jag är också såå taggad på de nya ponnyerna. Jag kommer dock åka bort idag när de kommer innan uppdateringen är klar så jag måste vänta i tre veckor att köpa en ponny för jag kommer inte kunna spela. Jag kommer ju även missa xp i hästmarknaden och kläder och utrustning från fiskedammen. Aja, så går det när man åker iväg vid helt fel tillfälle. Men när jag kommer tillbaka så kommer min plånbok (både på sso och irl) tömmas för ponnyerna.

2018-06-27 @ 08:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: