Gallant Unicorn

Men hallå där snygging!

Nej. Jag syftar inte på Ydris.
(Det är nästan lite obehagligt att se hur många skriver om honom som om han vore någon popstjärna som de är kära i just nu? Huuuuh! Det känns som jag läser väldigt unga människors sexuella fantasier.
De kallar honom ''Daddy'' och ja, haha jag tycker det är aningen skumt och obekvämt!)
Jag syftar på den här sötnosen!
Så otroligt söt! Kolla ögonen:
 
Jag tänkte skriva mer om den uppdaterade cirkusen och så lite senare ikväll. Vad tyckte ni om uppdateringen?
 

Kommentarer
Postat av: Sigge bunnyroad

Den va rätt nice, uppdragen va bra men det s int så mycket mer vilket va lite tråkigt

2018-06-06 @ 18:51:58
Postat av: Ebba Highland

Men oj, har helt glömt bort att det var uppdatering idag. Har varit i Falun på voltigetävling hela dagen och i vanliga fall är ju tävlingarna på helgen så nu är jag helt förvirrad av dagarna 😂😂 Måste väl gå in och läsa nu

2018-06-06 @ 19:41:03
Postat av: Alexandra Rivermore

Jag blev inte alls nöjd! Cirkusen fick ett nytt utseende men inget mer! KUL! Inget hände i tältet förutom en tävling man bara kan köra en gång!;( PS: Ebba Highland haha jag var också på voltigetävlingen! Haha coolt!XD

2018-06-06 @ 20:22:34
Postat av: Fiona Friendsea

Asså helt ärligt så är jag inte supernöjd.. Cirkusen fick nytt utseende, jahopp, och liksom?
Hehe kan faktiskt säga att de fick till Ydris väldigt bra.. han liknar en artist som jag är kär i.. (whaaa Haley förutspår mig, nu blir jag fundersam..) Hans ena vita öga var riktigt coolt! (Artisten har oxå ett vitt öga cx) Kram❤️

2018-06-06 @ 21:57:06
Postat av: Ellen Queenheart

Jag har inte orkat göra uppdragen men när jag läste nyheterna på hemsidan blev man inte super exalterad direkt (kanske därför jag spelade sims istället för sso). Jag ville ju veta mer om Ydris och cirkusen. Hade nog hoppats på mer om man ska vara ärlig😕

2018-06-07 @ 07:08:56
Postat av: Ebba Highland

Alexandra Rivermore: Haha men gud vad kul, och otippat 😂😂 Inte ofta man liksom möter på voltigefolk utanför själva träningen och tävlingarna. Tävlade du också?

2018-06-07 @ 11:09:18
Postat av: Stina Prettysten

Fiona Friendsea är det Mélovin du tänker på? (Han som tävlade för Ukraina i Eurovision)

2018-06-07 @ 14:52:47
Postat av: Stina Prettysten

Fiona Friendsea är det Mélovin du tänker på?

2018-06-07 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: