Gallant Unicorn

Starstable Online i media

Då och då så händer det faktiskt att det skrivs och pratas om vårt favoritspel, hade det varit kul om jag samlade artiklar och videor i en egen katagori här på bloggen?
 
Så sent som igår kom det upp en artikel om Matilda på Aftonbladet.
Jag skulle ljuga om jag skulle sitta här och skriva att jag är hennes största fan, för jag har lite svårt för att det blir så mycket hype i videorna på Youtube... MEN det betyder absolut inte att jag tycker illa om henne som person (jag har ju aldrig träffat människan och då kan jag ju inte uttala mig?) och jag tycker ändå att hon gjort ett bra jobb. Att hon gör ett bra jobb går inte att förneka även om jag personligen tycker det blir lite väl flamsigt ibland. Men jag antar att även det är en del i jobbet, en upphypead roll för att få med spelarna liksom? Det jag däremot tycker är väldigt skönt att se är att hon verkar vara en väldigt naturlig och genuint vänlig tjej. Något det absolut behövs fler av. Folk får så klart vara precis hur de vill så länge de mår bra, men jag tycker det är uppfriskande att se någon som inte är den där ouppnåeliga kändisen på röda mattan men som ändå kan vara en förebild för så många. Awesome jobbat Matilda!
 
Klicka på bilden för att komma till artikeln!
 

Kommentarer
Postat av: Denise Dolphinblanket

Snälla gör en kategori som heter typ: Star Stable Media:) Skulle vart kul!

2018-06-02 @ 19:54:51 - http://ssodenised.blogg.se
Postat av: Ellen Queenheart

Jag tycker det hade varigt roligt med en sådan kategori. Till exempel hade lilla aktuellt för ett tag sedan ett reportage om sso.

2018-06-05 @ 20:04:25
Postat av: Jamie Starroad

Det står att hon når ut till tjejer. Får jag inte spela sso för att jag är kille då eller? Jag bryr mig inte om att karaktären måste vara en tjej men det är störande att alla tar för givet att alla spelare är tjejer. Menar absolut inte att du gör det Janni, ville bara säga min åsikt!

Svar: Ja helt ärligt tycker jag med det där med att ''spelet är skapat för tjejer och introducerar tjejer för spelvärlden'' börjar bli lite tröttsamt nu. Trodde vi kommit längre än att hela tiden dela upp allt efter kön. Ja det är mest tjejer som spelar MEN - de andra då?
ssohaley.blogg.se

2018-06-13 @ 00:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: