Gallant Unicorn

Tre gömda koder

I säsongens sista Star Stable News så gömde sig tre koder.
Koderna är: ST4RST4BL3N3WS OP4LP13 och POT4TOH34RT .
De ger ett par skor, ett par jeans och en tröja. Så här ser de ut:
 Ja jag fotade i spolspiltan som ett riktigt proffs ehe...
Jag gillar verkligen jeansen och skorna, tröjan vet jag inte riktigt om jag kommer få användning för...
Men vad gör det nu när jag har massor av plats i garderoben?
 
En av koderna strulade lite för mig, det stod först att koden var ogiltig, sedan att jag redan använt den. Jättekul med såna buggar nu när de fått för sig att man måste vänta en minut innan man skriver in en ny kod.
Men, efter att jag loggat ut och loggat in på hemsidan igen så gick det.
Var riktigt bitter där en stund för jag trodde att jag inte skulle kunna få jeansen haha!

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Åh superbra och snällt att du la ut koderna❤️ Det är så himla bra så slipper man missa saker. Och jeansen var verkligen snygga! Och skorna också😍 Tröjan vet jag inte riktigt som du sa men det andra var ju superfint. Är på klassresa så just nu ligger jag i en hotellsäng och ska strax sova men när jag kommer hem får jag skriva in koderna för de fina kläderna vill man ju inte missa 😂❤️❤️

2018-06-08 @ 00:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: