Gallant Unicorn

Herman är friiiii

Äntligen fick vi rädda Herman!
Jag tycker att uppdragen var riktigt roliga, tävlingen i slutet orsakade en hel del panikartade skrik från mitt håll. Lever mig in lite för mycket i spelet haha! Dock så tyckte jag att uppdragen avslutades på ett lite märkligt sätt? Jag tycker i alla fall att det varken var ett avslut eller en hint om en fortsättning (ja alltså en fortsättning lär det ju bli, men det kändes inte som det?) så jag hoppas vi får veta mer om CHILL och Mrs X och allt annat runt dem snart! Tyvärr så fotade jag inte så mycket under uppdragen, men jag filmade en hel del av alla coola scener vi fick ta del av! Självklart var Thunderdancer med på äventyret!
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det avslutades ju med att Herman helt plötsligt var tvungen att gå och att syntax skulle följa med honom, nu står dom i Valedale! Och Jessica står ju i Mistfall! Jag tror att det snart kommer huvudstory då Dark Core också var inblandade när man skulle rädda Herman!

2018-03-10 @ 08:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: