Gallant Unicorn

Regnbågar och mer Harry Potter!

Jag sparade på mig en hel hög med regnbågsguld i slutet på förra årets event (efter att jag hade fått alla sakerna) så jag har inte behövt leta efter guld alls i år mjehehe!
 
Jag tror att jag fått alla nya saker? Verkar inte finnas några dekorationer för man och svans, någon ny sadelväska, något husdjur eller glasögon/mask som är nya i år? Men det som jag fått har varit riktigt fint!
 
Och idag hade vi faktiskt ett event utöver mötet (annars brukar vi bara ha möte på onsdagar), vi hade en quidditch-turnering där vi skulle fånga Annie som skulle föreställa olika bollar. Vi skulle gruppa henne vilket inte var det lättaste, särskilt inte i Dinodalen! Vet inte om ni kan se det på min outfit men jag blev placerad i Slytherin! Blir alltid placerad där när jag gör test ehe ^^
Lite kul att vi valde ut outfiten i måndags och så kom regnbågarna tillbaka idag haha!
 
Av någon anledning är det här den enda bilden jag tog under eventet?
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Fick du något träns till det nya setet till hästen? :)

Svar: Ja :)
ssohaley.blogg.se

2018-03-14 @ 21:15:33
Postat av: denise st

jag fick en manrosett men vet inte o jag får svans. men du kanske menade att det inte fanns några nya för i år

Svar: Ja precis :)
ssohaley.blogg.se

2018-03-16 @ 08:20:09
Postat av: Anonym

Finns det nya handskar för i år? (Inte de vita från tidigare år) Tacksam för svar, ingen verkar veta i chatten och jag vill inte missa några belöningar😊 Ha det bra!

Svar: Jag har lämnat in ca 800 guldbitar nu och inte fått några så jag tror inte det finns några nya tyvärr
ssohaley.blogg.se

2018-03-16 @ 15:15:43
Postat av: Anonym

Ok, tack för svar! Då tror jag att jag sparar mina regnbågs-guldbitar till nästa år om det nu troligen inte finns några. Hoppas du får en trevlig helg

2018-03-16 @ 20:19:05
Postat av: Clara

Skulle du kunna skriva vilka nya saker du har fått för i år? Är osäker på om jag fått allt nytt :)

2018-03-18 @ 11:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: