Gallant Unicorn

Använder ni också kamerafunktionen som pausknapp?

Jag tror inte att jag är ensam om att göra så här MEN om någon inte tänkt på att
använda funktionen för att pausa spelet så är det ett hett tips! 
Ni vet när man kommit in i sitt flow och sitter och levlar i godan ro, och så är det en hund som absolut vill gå ut och kissa just då, en brevbärare som ringer på dörren för att leverera ett paket, eller någon som kommer på ett oanmält besök. Och så måste man springa från datorn mitt i en bana och så får man göra om?
Den tiden är över! Det enda du behöver göra är att klicka på O eller på kameraikonen för att ta ett foto.
Då pausas spelet tillfälligt precis där du är, och sedan kan du fortsätta med tävlingen när du kommer tillbaka till datorn utan att behöva göra om tävlingen igen. Så smidigt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Men oj vad smart, varför ska du komma på alla smarta idéer? Haha fast det är ju bra för så slipper jag tänka för jag skulle aldrig tänkt på det haha 😂😂❤️

Svar: Haha ja du, ibland är jag lite smart :D
ssohaley.blogg.se

2018-05-16 @ 15:55:16
Postat av: Dasha Coldhall

Gör alltid så! Mamma eller pappa ska alltid störa mig mitt när jag är i ett lopp på SSO, så använder det hela tiden!😄💞Dock så verkar det som att folk använder den för att förstöra för andra på championat, har varit med om att man pausar och sedan låter dem som gör det dem andra vänta i evigheter på att den sista ska komma i mål. Jag fattar inte dem som gör det, det hjälper ju inte dem liksom.

2018-05-16 @ 20:59:01 - http://dashacoldhall.weebly.com
Postat av: Ebba Highland

Du är ju alltid smart ju 😘 (Nästan iaf 😂) men du är snällast av alla iaf och bästa människan ❤️

2018-05-17 @ 19:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: