Gallant Unicorn

Intervju med Saga Mountainvalley

Saga Mountainvalley - 21 apr
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Jag vet inte när jag skapade mitt konto men jag kom på Air Star när jag börja, så måste varit ett tag sen. Men jag skaffa Star Rider någon gång under 2016 sen har jag inte spelat aktivt hela tiden, så svaret på frågan är väl jag vet inte riktigt xD 

Är du StarRider? 
Yees, Life time 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Ja, jag är medlem i klubben Rainbow Explorers sen den fjärde mars 2018 och trivs som fisken i vattnet. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Hmm, jag tycker ju att den hästen som du har (Janni)är fin men nej jag tror inte det Applechaser kommer alltid att vara min lilla magiska häst. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar varje dag i ca 3 timmar (Inte alls besat) 

Spelar du några andra spel? 
Ja, jag spelar sims 4 & lite moviestarplanet och roblox 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Absolut klubben, har verkligen hittat min grej i spelet. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Jag vill säga min starthäst men det blir nog min islandshäst Poppie. 

Har du någon förebild i spelet? 
Såklart bästa klubbägaren Linnea Queenlord, hon är nog en stor förebild för många utforskare. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag har ofta musik eller levlingshäng på och i 
bakgrunden spelets ljud. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Jag spelar på en stationär pc. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser inte aktivt någon blogg men det händer att jag går in på någon då och då. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Rider inte irl så kan inget om häst och inget om hästraser. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Det är nog när jag gick med i klubben. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Kan verkligen inte beskriva mig själv så svaret på den frågan blir nog jag vet inte. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Det minns jag inte... 

Vart har du ditt hemstall? 
Jag bor i moorland och har aldrig flyttat, och så vill jag inte flytta för då kan jag aldrig säga att jag inte har bytt hemstall xD 

Önskefunktion i spelet? 
Hmm, jag vet inte riktigt kanske något mer man kan göra själv och som inte har med levlande och dagliga att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: