Gallant Unicorn

Köpa en hund?

När rävarna kom till spelet så funderade jag på om de skulle lägga till de redan befintliga husdjuren som springande husdjur senare. Jag ville först och främst ha en kissekatt som kunde kuta runt på äventyr med mig!
Så, jag blev så klart jätteglad när jag såg att det kommit hundar i den senaste uppdateringen.
Dock så har jag inte köpt någon än, helt enkelt för att jag inte kan bestämma mig för vilken jag vill ha!
 De är ju helt sjukt söta alla tre!
 
Upptäckte även att JoJo's vovve flyttat in i spelet, så himla sööööt!
Sasha har köpt en hund, så jag tittade lite på hennes vovve medan vi sprang runt och levlade.
 
Jag vill ju ha en jag med, men jag kan inte välja! Har ni köpt en hund?

Kommentarer
Postat av: Dasha Coldhall

Jag köpte samma som Sasha, dem är ju så otroligt söta! Sitter och hoppas på katter nästa vecka, även om jag vet att det inte kommer några, haha!

2018-05-04 @ 15:33:33 - http://dashacoldhall.weebly.com
Postat av: Isabel Masterwatcher

Yes, köpte den vita, den är jättefin!

2018-05-04 @ 16:03:15
Postat av: Ylva

Nej, tycker dom är för dyra! Jag som inte köper starcoins och sparar i veckor till häst!!! Skulle vilja ha den vita!

2018-05-04 @ 18:14:16
Postat av: Ivy Sleepyspeed

Jag har köpt en hund (den lojala hunden)

2018-05-04 @ 18:54:04 - http://ivysleppyspeed.blogg.se
Postat av: Ellen Queenheart

Jag tänkte köpa den vita hunden men när jag såg vad de kostade så bestämde jag mig för att vänta lite.

2018-05-04 @ 20:15:52
Postat av: Melinda Winterforce

Det kan du skriva upp! Den lilla vovven som Sasha köpte åkte hem till mig med och tycker verkligen att han är jättesöt! Ville ha någon färg som påminner lite om Yorkies och tyckte inte riktigt att de andra två hundarna gjorde det :/

2018-05-04 @ 22:45:45 - http://melindawinterforce.blogg.se
Postat av: Josefine

Ja det har jag, den mörkaste! Ha en bra dag (:

2018-05-05 @ 13:06:30
Postat av: Anonym

Ja, jag köpte den vita :)

2018-05-05 @ 13:12:26
Postat av: Luna Ironhill

Nej, jag väntar och hoppas på att man ska kunna köpa JoJos hund

2018-05-05 @ 14:34:17
Postat av: Eva Bunnyland

Jag har inte köpt någon, de är ju dyra och jag har redan spenderat massa SC på rävar, men de är söta x) Om det kommer katter också kanske jag köper någon! Tycker den vita är sötast (av hundarna då).

2018-05-05 @ 15:44:26 - http://ssoeva.blogg.se
Postat av: Denise Dolphinblanket

Nää, dom är för dyra! Dock så vill jag ha en men det kanske kommdr mera lockande saker snart så jag väntar, hoppas på svarta pudlar!😊
Btw. Idga hoppade jag hela 1 meter! Är så stolt över mig själv!

2018-05-05 @ 17:29:12 - http://ssodenised.blogg.se
Postat av: Johanna Wolfpeak

Skippar hund för tillfället, lite för dyrt. Hade det varit en Husky hade det varit en annan femma! Nöjer mig med min räv tills vidare :)

Postat av: Penelope Windstar

Nej, ärligt talat så förstår jag inte varför de är så dyra. Jag menar den gör ju inget mer än att springa brevid och vara söt. Tycker dock att de är väldigt gulliga och skulle gärna köpa. Men jag känner ingen nytta av den när jag redan har en räv som är super söt.

2018-05-06 @ 17:31:18
Postat av: Stina Prettysten

Såg du i SSO news när de visade karaktärsbladet att det var suddigt längst ner? Om man pausar så ser man att det som de suddat ut är två knappar som det står ”save” och ”change”. Många tror att man i framtiden kommer att kunna spara outfits. Vad tror du?

Svar: Ja! Det här skulle jag skriva ett inlägg om ju, tack för att du påminde mig :D
ssohaley.blogg.se

2018-05-06 @ 18:01:40
Postat av: Paula Lowball

Nepp, snål som jag är :,D

2018-05-07 @ 11:47:09 - http://lowball.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: