Gallant Unicorn

Var det så enkelt att bli av med buggen?

Först och främst vill jag bara skriva att jag älskar Starstable ''aprilskämt'' haha!
Dock så blev jag lite ledsen när jag fick se hur buggat mitt älskade favorithår var på nära håll.
Som ni kanske ser så är skuggningen helt fel och det flimrar...
 
Av någon anledning så lekte jag runt lite med inställningarna och titta vad jag upptäckte:
(Det ser alltså bra ut utan stora huvudet haha)
 
Det enda jag ändrade var den här inställningen:
 
Min FPS sjönk lite med den inställningen MEN det är det så värt, jag kan använda mitt favorithår igen! :D

Kommentarer
Postat av: Delfina

Åhh, blir så trött på att de inte gör något åt de gamla håren :( Jag vågar inte ha på inställningen "antisotropisk filtrering", min fps är liksom 3-4 när jag rider genom Silverglade utan den hahah

2018-05-01 @ 19:29:53 - http://www.ssodelfinis.blogg.se
Postat av: Denise Dolphinblanket

:O
Måste prova att ändra inställningarna! Älskade april skäntet, det får gärna stanna😂

2018-05-01 @ 21:50:34
Postat av: Jamie Starroad

Jag är ganska säker att man ska ha på alla inställningar förutom Bloom om man vill ha bästa bilden. Skuggor är ju bara om man vill det såklart.

2018-05-02 @ 07:35:29
Postat av: Alva Lionrock

Oj! Har du över 90 på FPS? Jag har bara som högst 30! Och ibland efter stora uppdateringar under 10:(

2018-05-02 @ 14:19:26
Postat av: Anonym

Det kom sedan att man kunde ta bort det

Svar: ta bort vad?
ssohaley.blogg.se

2018-05-02 @ 16:06:55
Postat av: Ellen Queenheart

Jag fick typ panik när huvudet växte även om jag förstod att det var ett försenat första aprilskämt😅

2018-05-02 @ 21:37:17
Postat av: Elvira

Jag har inte kollat än i spelet för att går i skolan och det är i 3:an jag går i och jag behövde göra läxor och snart ska jag gör NP prov i skolan och idag fick jag glass! I skolan

2018-05-09 @ 14:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: