Gallant Unicorn

En nostalgisk resa

Jag laddade precis upp en video där jag återskapar mina gamla outfits i spelet.
Året jag valde var 2013 eftersom det är de tidigaste bilderna jag har, trots att jag började spela 2011 så har jag knappt några bilder därifrån eftersom min iMac mer eller mindre avslutade sitt liv på egen hand.
Så jag valde att ta bilder i från bloggen och ja, jag är glad att det kommit mer utrustning och att jag blivit bättre på att göra outfits för det här var långt ifrån vackert haha!

Kommentarer
Postat av: Stina Prettysten

Det du säger i videon om att ”förr i spelet fanns det ju skuggor under hästen”, det finns fortfarande skuggor men du måste aktivera dem under ”Grafik” i inställningar!
Jättebra video! <3

Svar: Jo det vet jag hehe,men använder inte den funktionen då jag inte tycker om hur spelet ser ut med den funktionen :)
ssohaley.blogg.se

2018-11-02 @ 10:34:14
Postat av: Ebba Highland

Så roligt, jag började spela 2013 så det är verkligen nostalgi från spelet precis i början. Tur dock att det utvecklats så mycket, då tänkte man ju inte på det men en del grejer såg ju helt hemska ut😂 Och det värsta (eller ja, egentligen finns det väl värre saker) var när hästarna inte hade sadelgjord 😬 Det blir så himla tydligt vilken utveckling spelet har gjort 🤩❤️

2018-11-02 @ 17:32:34
Postat av: Kelia Papawood

Gåvor jag fått från uppdrag har försvunnit för mig med, mejlade supporten och de sa bara att de inte kunde göra något. Så irriterande när man ska göra en outfit och det inte går att få tag i på något annat sätt!!

Svar: Ja, så tråkigt :/
ssohaley.blogg.se

2018-11-03 @ 15:52:07
Postat av: Fiona Friendsea

Jag har en fråga när vi väl är inne på outfits, finns tröjan Haley har på sig till höger när man kommer in på nloggen kvar i spelet? Har letat i alla butiker och pö SSO Database men hittar den inte. Den är såå fin, jag vill ha den! <3 xD Kramar till dig och Sneaky Dragons Haley <3

Svar: Menar du den blå? Den fick man i spelet om man köpte en likadan (fast riktig då) i Starstables butik tidigare, tror tyvärr de ändrat det nu :/
ssohaley.blogg.se

2018-11-04 @ 12:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: