Gallant Unicorn

Jag fick vara med på ett skötarevent trots att jag inte har en sköthäst

Jag tog med min fina Ravenfeather eftersom jag inte har någon sköthäst i klubben, det var Nemo som höll i eventet och det gick egentligen ''bara''  (det är svårare än det låter att få det att se snyggt ut!) ut på att hon skulle fota alla med sina sköthästar. Eller, alla vet jag inte om det var, men ganska många. Sen tror jag inte alla i klubben har en sköthäst heller? Jag är inte så insatt i skötarsystemet utan det är Nemos bebis. Men jag hjälper ju så klart gärna till, älskar att hänga med klubben oavsett vad som ska göras.
Jag fotade så klart lite jag med, när tillfälle gavs. Annars var min huvudsakliga uppgift att rida före de andra och visa vägen.
 Ordning och reda!
Det är sjukt svårt att få till bra gruppbilder med hästar som ska äta och
karaktärer som ska hålla på och vifta och ha sig ehe...
Det ser oftast ut så här...
 Buggat hår och buggade tyglar på Welshponnyerna, hoppas det försvinner med uppdateringen i morgon!
På vägen mellan två platser där vi skulle fotas.
Vi kan gå fint på töntled med <3
 Några av Starstable Online's absolut finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: