Gallant Unicorn

När man lägger allt på en outfit

Jag ville verkligen vara med på den här veckans event, men jag saknade vissa delar av outfiten som var en del av kraven för veckan. Så jag gav mig ut på stenjakt för att få ihop lite Shillings och spara på mina Starcoins.
När jag var klar med min outfit så var jag fattigare än vad jag någonsin varit haha!
  Men det var värt det, jag fick ihop outfiten och kunde vara med på eventet som var den första delen av en militärvecka som hålls av Haley G och Evelina. Idag fick vi eh, gå på led och vara tysta.
Jag blev straffad för att jag sa till de andra att vara tysta, så kränkt haha!
Jag var riktigt militärig, kände mig vacker!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: