Gallant Unicorn

Det blev en ny Fjording för mig med

Jag har såååå mycket att fixa inför Sneaky Dragons årliga Halloweenfest så jag sitter nästan enbart vid min dator när jag äter. Oftast är jag ensam hemma när det är dags för lunch så då passar jag på att logga in och spela en snabbis. Sen blir jag sittande där i någon timme, det är en sån där sak som jag stör mig på hos mig själv. Jag äter så sjukt långsamt att jag ibland måste gå och värma på maten innan jag ätit klart haha! 
Så, just nu har jag inte jättemycket roligt att skriva om eftersom jag knappt varit med på event med klubben. Det är något jag har dåligt samvete över, men samtidigt så är anledningen till att jag inte varit med att jag fixat inför vår fest. Men jag sknar ändå att umgås med klubben i spelet...
 
Hur som helst, det det här inlägget skulle vara min nya häst!
Här är han, han fick heta SummerMist, visst är han gullig?
 
Jag är inte helt förtjust i svansen, pannluggen tycker jag ser bättre ut i spelet än på de första bilderna jag såg av de nya Fjordingarna. Men svansen... Jag tycker den ser ihopsatt ut, liksom inte enhetlig?
Men utöver svansen så älskar jag verkligen hästen och jag ser fram mot att få levla den.
När jag väl får tid för det.

Kommentarer
Postat av: Elise Stormwright

Jättesöt <3

2018-10-20 @ 09:44:08 - http://stormwright.blogg.se
Postat av: Anonym

Det finns en faktabok om kallterna i fripps håla i den gömda stenringen! Verkar som vi får nya uppdrag ganska snart!

2018-10-21 @ 18:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: