Gallant Unicorn

En av de bästa veckorna på året i spelet

Jag har ju vissa favoritveckor i spelet, så klart så ligger Halloween högst upp på listan. Men jag älskar även julen, påsken, midsommar... Okej, jag älskar helt enkelt alla högtidsuppdateringar haha! 
Men en vecka som är lite extra rolig är födelsedagsveckan! Eller okej, veckorna! Det är ju flera uppdateringar som håller på under flera veckor. Jag älskar hur så många spelare blir så peppade på att levla när man får 1500 xp för en tävling varje dag. Det köps hästar hej vilt, välplanerat med ett erbjudande på dubbla Starcoins nu! Jag köpte ju på mig inte bara en utan två nya Fjordingar. Den ena ska jag dock spara så länge jag bara kan, tänker att det kan bli skoj att levla en ''retroFjording'' sen när de försvunnit från spelet? Just nu levlar jag den här snyggingen och ja, jag tror inte jag tänkt på hur stela de är i bakdelen innan det började pratas om hur utdaterade deras animationer var hehe! Men OldMist är så söt så det är okej ändå tycker jag!
 
Och vi måste så klart prata om vår födeledagspresent i år, en fågel som kan flyga med när man är ute på äventyr på Jorvik! Jag har döpt min mås till Måsart på grund av sjukt rolig humor, eller ja...
Jag blev så glad när jag såg den nyheten, både att de släppt ett flygande husdjur och att vi skulle få en fågel gratis! Jag kan inte låta bli att hoppas på en fladdermus till Halloween! Och en uggla, hur coolt hade inte det varit? Eller en drake... Möjligheterna är ju oändliga!
 En sak jag inte är riktigt lika kär i som vårt nya husdjur är årets födelsedagsoutfit. Jag vet att jag inte är den enda som tänker på Mc Donald's när jag ser den ehe... Men, precis som de förra årens outfits så lär jag inte använda den särskilt mycket. Men det är kul att spara på tycker jag. Det som störde mig lite extra med årets outfit är nog att hästens utrustning inte matchar så bra som jag skulle vilja. Men men, som sagt är det mest en rolig grej att spara på för min del. Jag tycker inte det är fult, bara inte min stil alls.

Kommentarer
Postat av: Daniela Silvergarden

OMG, jag döpte min mås till Måsart också xD

2018-10-06 @ 12:16:13
Postat av: Hanna!

Hej bästa Haley! Har kollat på din Youtube kanal jättelänge och älskar alla dina videos, desamma med bloggen <3 Ha en superbra kväll nu!! Kramm! :D

2018-10-06 @ 21:31:46 - http://hannapuppyheartsso.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: