Gallant Unicorn

Vad är det som händer här?

Jag loggade in för att göra uppdrag på Aria (vill få upp henne i level inför Halloween) men det var inte så enkelt som jag trodde att det skulle vara. För det första såg det ut så här:
 
När jag försökte ringa hem hände det här:
 
Nu kommer jag inte in i spelet igen, har inga problem med uppkopplingen eller något annat så det måste ju vara spelet? Jag var inne tidigare idag och levlade lite och då hade jag inga problem alls, men men.
Jag får helt enkelt göra uppdrag någon annan dag antar jag!

Kommentarer
Postat av: Ellen Queenheart

Spelet var skumt för mig också när jag skulle spela idag. Jag blev utkastad en eller ett par gånger och spelet var lite segt ibland.

2018-10-07 @ 20:31:06
Postat av: Alexandra

Det är likadant för mig tillexempel när jag försöker gå in i hemstallet så blir det nätverks fel osv! Undrar vad det är!

2018-10-07 @ 21:07:04
Postat av: Dasha Coldhall

Oj, vad konstigt! Jag har själv inte haft några problem med spelet idag och tänkte precis logga in och levla lite så hoppas att det inte är något problem då.

2018-10-08 @ 20:20:37 - http://dashacoldhall.weebly.com
Postat av: Caroline silvergren

Tror att det är för stor belastning på servrarna nu har det iaf löst sig som tur är, efter chattlagg och inställda event.

2018-10-08 @ 21:30:42
Postat av: Wilma

Ja det var det också för mig! (Jag är lite sen med denna kommentaren eller? xD!)

2019-05-05 @ 06:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: