Gallant Unicorn

Alla ridbyxor med knästrumpor i spelet

Jag överdriver inte om jag hävdar att jag får frågan ''Vart köper man byxor med strumpor i spelet?'' minst en gång om dagen. Det verkar som att många har missuppfattat det och letat efter separata strumpor, det finns ju inte i spelet så för att underlätta för er vilsna själar som bara vill åka och köpa byxorna utan att vända upp och ned på Jorvik så har jag fotat de byxorna med strumpor som jag äger i spelet. Jag tror att det är alla, har jag missat något par så säg gärna till så lägger jag in de byxorna med! 
 
 
Låna bilder till din blogg eller i annat syfte?
Absolut, du behöver inte fråga och vänta på svar. Men jag ser gärna att du hänvisar till min blogg som källa.

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

De var ju riktigt snygga allihopa faktiskt! Men kan ju undra varför jag inte äger ett enda par såna byxor? Tills man ser vad åtminstone några av dem kostar.🙄 Jag är så himla fattig... 😂😂 Ska verkligen försöka spara ihop så jag kan köpa några, tyvärr verkar de bara finnas på platser jag inte kan komma till om det inte finns några i gallerian.. Aja, jag vet inte riktigt. Snygga var de iaf och så hjälpsamt att du visar upp alla i ett och samma inlägg! ❤️

2018-09-18 @ 00:10:24
Postat av: Eva Bunnyland

Jag har ett par och köpte de typ förra veckan, har dock alltid tyckt de är fina. Vill ha fler men jag är snål ;)

2019-07-26 @ 17:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: