Gallant Unicorn

Äntligen höga boots till vår karaktär!

Jag blev så glad när jag såg de nya kläderna som kom i den senaste uppdateringen, jag har velat ha lite högre boots sååå länge!
Ni som läst min blogg ett längre tag kanske minns att jag tjatat om det ett antal gånger, bland annat här .
Nu är väl inte rosa min favoritfärg men jag gillar ändå att testa olika färger på outfits. Så här har min karaktär sett ut idag:
 Så fina detaljer på allt, verkligen bra jobbat!
Jag hoppas på fler färger på bootsen, och även på hatten och skjortan i framtiden!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja skorna var sjuuukt snygga! Jag önskar att det kommer komma svarta, bruna osv i framtiden! Men wow det här gjorde de bra!

2018-09-29 @ 16:54:17
Postat av: Olivia

Var bootsen rosa?
Det tycker inte jag,men det är din åsikt.

Svar: Jag skulle säga att de är smutsrosa :)
ssohaley.blogg.se

2018-10-04 @ 14:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: