Gallant Unicorn

Nya saker i spelet

Det har dykt upp så mycket nytt i spelet sedan sist jag bloggade, bland annat så har de ändrat stigen som leder upp till Urträdet i berget mellan Firgrove och Valedalesjön.
Det är helt magiskt vackert där nu! Det finns en stock som man faktiskt kan rida över, och nya blommor. Jag hoppas det här betyder uppdrag på gång, för även om de har gjort den här platsen så otroligt vacker nu så kan jag inte låta bli att tycka att det kanske är lite onödigt att lägga så mycket krut på en plats vi så sällan besöker?
 
En annan sak som är ny är färgen på stolparna när man gör tävlingen i Dinodalen (på tal om det, är det inte skumt att det enbart finns en enda tävling i hela Dinodalen?)...
 
 
Jag hade ingen bra bild på hur stolparna såg ut innan utan fick ta en bild ur en av mina videor, 
men jag tror att man ändå ser skillnaden ganska bra. Så här ser de ut nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: