Gallant Unicorn

Min hjortis är level 15!

Den här hästen är så himla söt och jag älskar den!
 
Jag tog liksom lite ledigt från hela spelet och allt som har med det att göra under julen. 
 
Jag jagade så klart fortfarande julbockar, fotade och redigerade bilder till Instagram, den dagen jag struntar i sånt är den dagen ni bör vara oroliga för att jag gått vilse i skogen eller något. (Inte helt omöjligt att det skulle hända, jag bor verkligen mitt ute i ingenstans i de småländska skogarna!) Men jag levlade knappt och spelade knappt in några videor under tiden. Jag vet inte hur det blir med Youtube nu tack vare deras klumpiga sätt att hantera COPPA (jag blir på riktigt arg bara av att skriva det, jag vill inte prata mer om det alls så hänger du inte med på vad jag syftar på så kolla videon på min kanal.) så det kändes helt enkelt inte kul att spela in något.  Vi får helt enkelt se hur det blir.
 
 
 
Hur som helst, idag har jag suttit och levlar och han level 15, fick en riktigt charmig bild på det:
 Jag vet inte vad jag försökte med, men vi kan ju kanske enas om att jag inte lyckades?

Kommentarer
Postat av: Meja

Den översta bilden <3.<3

Svar: <3
ssohaley.blogg.se

2020-01-01 @ 18:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: