Gallant Unicorn

Fler fantastiska Jorvikiska varmblod!

Jag tror inte någon missat den här videon:
 
Huuuur fina?
Jag älskar ju hur min starthäst ser ut nu, jag har i och för sig alltid tyckt lite extra bra om just min starthäst... Men nu är han så vacker! Så jag blev överlycklig när jag såg att vi skulle få möjligheten att köpa de här vackra hästarna i flera färgvariationer! Jag har redan kärat ned mig i två av de som visas i videon, så det är ju lite tur att jag levlat ikapp med hästarna jag redan äger. Men en sak jag är lite fundersam över är vad jag ska ge mina nya hästar för namn, min fantasi börjar ta slut nu när jag har sisodär 130 hästar. Hade blivit så glad om de gav oss antingen fler valbara namn eller möjligheten att välja enbart ett ord i namnet, eller tre ord.
Det hade kunnat bli riktigt fina namn!
 

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Highweb

Tycker de är såå fina! Men ett namn som du kan använda är Midnightsecret. Det heter min haflinger. :)

2019-02-08 @ 21:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: