Gallant Unicorn

Leta spindlar!

Jag älskade den här uppdateringen så mycket!
Både själva grejen att vi fick en anledning att springa runt i spelet och belöningen man får när man lämnat in alla 100 spindlarna! Här är en liten video om det är någon som inte vill eller kan leta själv. Det är väl det enda jag tyckte var dåligt med det här uppdraget, att man måste förlita sig så mycket på sin hörsel för att hitta spindlarna. Nu har jag bra hörsel, men jag tänker på de som har nedsatt hörsel eller som är döva. Det kan inte ha varit lätt att hitta spindlarna...

Kommentarer
Postat av: Paula Lowball

Det är då de använder sig av din video ;)!

2019-03-01 @ 20:40:14
Postat av: Mandarinin

Låter spindlarna?

2019-03-02 @ 15:03:18
Postat av: Wilma

Har redan hittat ALLA spindlar med hjälp av denna videon! Tack så mycket!

Svar: Varsågod, och bra jobbat :)
ssohaley.blogg.se

2019-05-02 @ 17:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: