Gallant Unicorn

Är det dags för huvuduppdrag snart?

Jag var på upptäcktsfärd och fotade spännande saker innan gårdagens event och sen fanns det inte tid att blogga om det innan eventet drog igång och nu är klockan plötsligt midnatt?
Haha hur som helst, kolla här vad fiiiiint! 
 Den här sadeln ser ut som den Linda har på Meteor på de nya bilderna vi fått se på dem!
Den här bilden är lånad från Starstable's Facebooksida, jag är så kär i utrustningen!
Visst ser det ut som en magplatta på sadelgjorden? Hade betalat MYCKET Starcoins för sådan utrustning i spelet!
Kolla alla detaljerna, allt är så fint! 
Man kan sitta vid elden med, hur mysigt?
 
Vart ligger platsen jag fotat?
Jo, utanför Väktarnas dal. Jag är 100% säker på att det här är nytt då det inte alls var länge sedan jag var på exakt samma ställe och fotade till Instagram, kolla här:
 
HYPE!

Kommentarer
Postat av: Sienna Orangenest

Älskar ödesryttarnas utrustning, tycker även deras stigbyglar ser ut som sprenger 😍

2019-01-18 @ 22:13:36
Postat av: Ebba Highland

Så spännande! 😍

2019-01-19 @ 20:36:38
Postat av: Emmy Strawberrball

Hej Janni!
Ville bara säga att älskar din blogg,yt,ig och dig! <3 Det e verkligen synd att du e sjuk men älskar allt du gör!! Hoppas du fortsätter med det du gör ett bra tag till!!

2019-01-28 @ 19:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: