Gallant Unicorn

Varför jag suger på att uppdatera

Jag vet inte riktigt vad som hänt här.
2018 var verkligen ett riktigt skitår för mig bloggmässigt,
jag kom in i en svacka där jag knappt uppdaterade och sen tog jag mig aldrig riktigt ur den.
Det hände så mycket kul och spännande i spelet som jag tänkte skriva om men av någon anledning så sköt jag bara upp bloggandet tills det jag tänkt skriva om till slut blev irrelevant.
 
Så, jag tänkte att 2019 skulle bli ett bättre bloggår.
Jo tjena, det är redan två veckor in på det nya året och har min uppdatering blivit bättre? Nope.
Men, det är inte för sent att ändra på! Och vilken dag passar bättre än en onsdag?
Det är bland det roligaste jag vet att blogga om, förväntningarna och teorierna inför en uppdatering.
 
Jag är till exempel nästintill dödligt nyfiken på vad det ska bli av den här portalen som ploppade upp för ett bra tag sedan nu. Är det huvuduppdrag på g? För det känns som att det verkligen kan vara dags för det snart! Alla hintar med de uppdaterade ödesryttarna? Jag älskar att de har låtit oss få veta så mycket om dem i korta infovideor på Instagram på senaste tiden! Och, kort info står även på laddningsskärmen när man loggar in i spelet. Kom igen, jag vill vidare i storyn nu! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Du, det är okej. Skriv när du känner för det, orkar och vill. Du behöver inte uppdatera hela tiden, du är bäst iaf! ❤️❤️

Svar: Finaste du <3
ssohaley.blogg.se

2019-01-16 @ 20:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: