Gallant Unicorn

Det var som jag trodde med hästmarknaden

Jag gillar faktiskt det nya konceptet med hästmarknaden.
Naturen runt omkring är jättevacker och det ska bli skönt att slippa vänta på att marknaden ska komma till spelet om lusten att köpa en specifik häst därifrån faller på.
 Och det var ju inte det enda som hade ändrats, stranden ser fantastisk ut nu, mycket mer tropiskt och mysigt enligt mig! Och vilken positiv överraskning jag fick när jag sprang Fort Pinta-banan för första gången med min nyinköpta häst haha! Det behövdes lite mer liv i den banan och det tycker jag att de lyckats bra med genom att placera ut träd och ändra marken lite. En sak jag gillar särskilt mycket är de små gångbanorna som de lagt ut i sanden, allt är så detaljerat och fint!
Båtarna verkar ha levlat upp med, riktigt fräsiga!
Alltså detaljerna, wow! Det här fina vindspelen som hänger lite här och var liksom?
 Det blev så mysigt och jag som inte ens gillar fikafunktionen kom på mig själv med att vilja sätta mig vid de fina borden och fika haha!
 
Området bakom Steve's när hästmarknaden brukade ligga blev ett vackert grönområde igen.
 
 
En sak jag inte kan sluta tänka på är hur amazing nästa område lär bli med tanke på hur fint de gjort om vissa områden i spelet? Allt är så fint och jag hoppas verkligen vi får ett nytt område i år!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej haley jag undrar om du kan börja med shout outs i videosarna det skulle vara riktigt roligt🤗

2019-07-18 @ 02:34:28
Postat av: Anonym

Ja jag är såå nöjd med den och hästarna. Dem är värkligen hjärte fina dock hat jag inte råd med dem men ska ksk köpa 5000 sc snart och hoppas på den svarta och fuxfärgade:D

2019-07-18 @ 02:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: