Gallant Unicorn

Vad ska det bli här?

Först och främst, ursäkta aktiviteten här. Är mitt i en flytt irl...
 
Och för de andra, vad tror ni de har för planer för det här området mellan Fort Pinta och Moorland?
För ett litet tag sedan så ändrade de ju om hur backen där man springer Fort Pinta-banan ser ut, och ovanför den backen har det planats ut och det ser ut att vara tänkt att något ska stå där.
 
Här är området ovanför:
 
Min första tanke var att de ska flytta hästmarknaden hit så att den alltid har den här platsen som sin fasta punkt, men samtidigt så stod det att det var Baronessan som var med och höll i trådarna där.
 
Kopierat från nyheterna:
''Eddie och Ferdinand har rest Jorvik runt med sin hästmarknad under en lååååång tid. De börjar tröttna på att konstant vara på resande fot, och med hjälp av Baronessan har de kommit fram till en lösning på problemet. De har också hittat några populära hästar i helt nya färger… exakt vad som pågår får ni veta nästa onsdag!''
 
Spännande att se hur de tänkt, jag hoppas nästan att de tar bort uppdragen när man blivit beundrad med hästmarknaden i samband med att de gör om den nu. För det är inte hållbart att man kan fortsätta få xp från den när nya spelare aldrig kommer ha en chans att komma upp i samma level som de som spelat länge...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså du är bäst;)Jag tittar på Dig varje dag och blir superglad när du lägger upp videos! Du skriver så bra och mycket saker jag inte tänkt på innan.. Du är den bästa förebilden <3

2019-08-14 @ 23:53:28
Postat av: Anonym

Asså du är bäst;)Jag tittar på Dig varje dag och blir superglad när du lägger upp videos! Du skriver så bra och mycket saker jag inte tänkt på innan.. Du är den bästa förebilden <3

2019-08-15 @ 17:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: