Gallant Unicorn

Jag är så redo för att bli fattig!

De kommande urhästarna ser helt fantastiska ut!
 
 
 
Jag är lite förvånad över att de valt att ta så mycket Starcoins för dem, 950 Starcoins är ju en hel del. Särskilt för de som inte kan/får köpa Starcoins. Att spara ihop så mycket tar ju tid, och när hästarna bara finns under en begränsad tid så blir det ju svårt.
(Är dock sjukt tacksam över de 100 Starcoinsen vi får innan någon får för sig att jag är bitter haha!).
En annan sak jag blev så glad över att se (utöver hur hästarna ser ut) är att de här kommer vara lika snabba som de vanliga hästarna i spelet. Jag förstår faktiskt inte varför de valde att göra de andra urhästarna så sega, det känns ju verkligen som att skjuta sig själv i foten om man vill att folk ska köpa hästarna ehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: