Gallant Unicorn

En liten detalj som jag önskar att de uppdaterar snart

De har uppdaterat så otroligt mycket i spelet grafikmässigt.
Vissa saker var uppenbara men så finns det de där små detaljerna som man inte uppfattar förrän senare. Jag vet inte hur många gånger jag hittat en skylt eller ett träd som jag helt plötsligt tycker ser annorlunda ut. När det händer är det så skönt att ha en youtubekanal fylld med videor där det går att följa spelets utveckling från 2013 tills nu.
 
Hur som helst, en liten grej jag hoppats på att de ska uppdatera ett bra tag nu är sanden i ridhuset. Jag tycker det ser slarvigt ut med alla hovavtryck (innan någon blir outt nu så vill jag inflika att jag haft egna hästar hela mitt liv, jag vet att det blir avtryck när man racear runt i ett ridhus. Men i spelet tycker jag att det ser ovårdat ut.) och jag gillar inte riktigt hur det är skuggat därinne. Det är ju massor av fönster i olika storlekar och även om det på ett sätt ser verklighetstroget ut med ljusinsläppet så blir det väldigt märkliga skuggor inne i ridhuset.
 
Det här är det jag syftar på:
 
 
Hur fancy skulle det inte se ut om det vi spelare kallar ''dressyrdelen'' av ridhuset var nyharvad?
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Har aldrig tänkt på det själv men när du säger det så håller jag med om att det är helt sant. Det ser väldigt ovårdat ut haha. Om det nu är jorviks enda ridhus borde de väl iaf kunna harva det och hålla det i skick hahah. Så imponerad över hur du kommer att tänka på alla dessa småsaker som jag själv aldrig skulle komma på, och sen alltid så är det så sant också 😂❤️

2019-11-18 @ 23:24:13
Postat av: Ebba Highland

Har aldrig tänkt på det själv men när du säger det så håller jag med om att det är helt sant. Det ser väldigt ovårdat ut haha. Om det nu är jorviks enda ridhus borde de väl iaf kunna harva det och hålla det i skick hahah. Så imponerad över hur du kommer att tänka på alla dessa småsaker som jag själv aldrig skulle komma på, och sen alltid så är det så sant också 😂❤️

2019-11-18 @ 23:24:23
Postat av: Carla Deerhome

Exakt! Jag tycker oxå att det är fult! Och sen är ju hovavtrycken mycket större än hästens hovar oxå?❤

2019-11-19 @ 20:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: