Gallant Unicorn

Äntligen fick vi kissekatter!

Det här är något jag längtat efter sedan de springande husdjuren kom in i spelet.
Och jag är så positivt överraskad över hur bra katterna blev! Jag vill ha med mig alla tre hela tiden när jag är ute och levlar mina hästar. Det enda jag är lite missnöjd över är faktumet att det springer i slowmotion istället för att gå när man rider långsamt eller går med karaktären.
Men men...
 Jag hoppas på fler katter senare,gärna långhåriga och så vill jag ha en svart katt till Halloween :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

De är sååå söta 😍😍😍 är lite sugen på att köpa en (eller flera 😳😅) jag med haha. Beror väl lite på priset dock... fattig som man är. Men de är iaf supergulliga, tycker att de verkar vara väldigt detaljerade och bra gjorda också, bra gjort av starstable 👍🏼 Kram❤️

2019-10-12 @ 19:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: