Gallant Unicorn

En efterlängtad funktion

Starstable postade precis något jag saknat i spelet, nämligen det här:
 
(Klicka på bilden för att läsa hela inlägget på nyheterna)
 
Så, varför tycker jag att det här är en bra grej?
Jo, jag anser att man inte ska kunna bete sig hur man vill i spelet utan att det får konsekvenser, och har vi som vanliga spelare anmält en annan spelare som bryter mot reglerna så ligger bollen hos SSO. Och det har helt ärligt varit lite krångligt att tabba ned spelet, logga in på gemsidan, skriva en anmälan och så vidare. Och jag hoppas innerligt att de sett över sin support inför det här så att spelare som inte sköter sig faktiskt blir straffade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: