Gallant Unicorn

Mitt älskade gamla Stormgården är ett minne blott

(Ooookej, jag var helt säker på att det här inlägget hade publicerats. Det hade det tydligen inte. Det skulle alltså har kommit upp samma dag som de uppdaterade Skördebygen.)
 
 
Haha okej det där lät så dramatiskt.
Men jag är faktiskt lite ledsen över att de valt att göra det grönt här efter uppdateringen av Skördebygden. Innan var det så höstigt och mysigt och jag älskade det stället. Visst det passade kanske inte in så bra med en fyrkant där det var höst mitt i övriga Skördebygdens konstanta sommar. Men ändå...
Det är jätte,jättefint nu med. Men jag saknar det höstiga.
Det här är de sista bilderna jag tog där innan uppdateringen:
 
 
Har bara fotat lite snabbt där efter uppdateringen, men så här ser det ut nu:
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Tycker det var så mycket finare, och framförallt mysigare, förut ❤️ Så mysigt med höstliga platser! Det äe väl lite fint nu med hahha men jag saknar också de fina höstträden 😢

2019-09-10 @ 13:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: