Gallant Unicorn

Äntligen!

Det tog ju nästan 2 månader men till slut så kom jag in på bloggen igen!
Varje gång jag försökt logga in har det stått att jag gjort för många misslyckade försök att logga in och att jag måste vänta med att försöka logga in igen. Detta trots att jag skrivit rätt lösenord och även bytt lösenord. Jag blev så matt av att inte kunna logga in, det kändes som att jag mer eller mindre tvingades att lägga ned bloggen trots att jag inte ville.
 
Men, nu sitter jag här mitt i natten (eller tidig morgon beroende på hur man ser det) och valde att försöka byta lösenord och logga in en gång till och det gick!
 
 
Det har ju hänt en hel del sedan jag skrev här sist och jag har en hel del som jag vill dela med mig av och höra era funderingar kring. Men, klockan är trots ganska mycket och jag väntar med det tills jag är lite piggare annars kommer ni nog inte förstå så mycket av mitt svammel hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: