Gallant Unicorn

Min första häst 2020

Igår så levlade jag lite på förmiddagen, gjorde alla grejerna som ger julönskningar i vinterbyn och sen tänkte jag inte spela mer egentligen. Meeeen så fick jag lite spelsug på kvällen och såg att mina kära vänner Kenny och Hedda satt på TeamSpeak. Så jag hoppade in där.
Av någon anledning så slutar det väääldigt ofta med att just Kenny och Hedda lyckas övertala mig att köpa en häst. Det har hänt så många gånger nu haha!
 
Jag började med att vara inne på Nemos konto (Nemo är fortfarande på sjukhuset och kan inte spela själv så jag tar hand om hennes konto så länge) och då fick jag syn på hennes fina Connemara som kallas Kråkan. Det är den bruna Connemaran och den enda jag inte äger. Ja, fram tills igår då alltså. Kenny och Hedda gjorde sin grej och det slutade med att jag köpte hem en liten Connemara. Så nu har jag alla! Önskar dock att de skulle lägga till fler Connemaror. Jag skulle så gänra vilja ha en svart, en fux och en helt kritvit skimmel!
 
Min nya häst Angelique (AngelIce) 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Det var bra gjort av dem! Klart att du behövde Kråkan-hästen också i ditt stall! 🙃 måste också säga att jag tycker det är så himla roligt att du fortfarande håller igång din blogg. Jag kollar ju in här ofta och skriver ibland alldeles för mycket som du såklart redan vet😅 men det betyder väldigt väldigt mycket för mig ❤️

Svar: Gulle du <3
ssohaley.blogg.se

2020-01-05 @ 01:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: