Gallant Unicorn

Växterna till Farah

Det här är de jag sprungit på än så länge,
det finns säkerligen fler men det här är de jag hittat när jag drog en vända.
Jag har sett att många spelare verkar vara förvirrade '' Vadå ska vi behöva leta över hela Jorvik?!?!?!''
Hur vore det om alla bara läste nyheterna innan de skrek i globala chatten?
Tips: Leta runt Södra skördebygden, Sydhoven och Silverglade för att hitta nya, fräscha ingredienser!
 
Jag har än så länge bara letat i Södra Skördebygden och här är de jag hittat hittills:
(Den översta bilden ska så klart inte vara med men blogg.se är bråkig och vill inte låta mig radera den)
Den sista är mossa, av någon anledning så kom det inte med på bild.
 
Växterna ifrån Sydhoven och Silverglade är tyvärr blandade men ni kan ju kanske se var de växer i alla fall :)
 
 
 
Jag har fler bilder men de vägrar laddas upp så får försöka igen i morgon -_- 
 

Kommentarer
Postat av: Nellie

Hej Haley jag älskar dig o din youtube kanal o jag vill bara att du ska fortsätta med det du gör!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

2020-06-24 @ 13:24:26
Postat av: Ebba Highland

Måste bara säga grattis en gång till! Så grattis till dig finaste du på din födelsedag❤️ Kram ❤️

2020-07-05 @ 22:07:55
Postat av: Cynthia Winterborn

Hej på dig :) Vad kul att se att du fortfarande är aktiv. Ha en underbar sommar!

/Cyndi

2020-07-11 @ 23:24:24 - http://https://winterborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: