Gallant Unicorn

En funktion jag fortfarande drömmer om

Ända sedan jag började spela har jag önskat att vi skulle kunna ändra ljuset i spelet.
 
När jag jobbade natt så fick jag mer eller mindre vänja mig vid att spela i kvälls/nattljus eftersom jag oftast hade tid att spela på nätterna (vi hade precis köpt vårt första hus och att säga att det behövde kärlek är en underdrift haha!) då det vid den tiden var min normala dygnsrytm.
 
Jag är så sååå tacksam över att vi kan ändra ljuset i fotoläget för det var inte så kul att behöva sitta och vänta på rätt ljus för en bild.
 
Jag levlade en häst åt min vän och passade på att ta bilder för att jämföra
ljuset och visa vad jag menar:
 Dagsljus
 Nattljus
 
Jag tycker att det blir väldigt ansträngande för ögonen efter ett tag när det är så mörkt så jag hoppas fortfarande på en funktion där vi kan ändra ljuset på egen hand utöver i fotoläget.

Kommentarer
Postat av: Elise Stormwright

Jag håller med! Jag tror att de hade vunnit på en sån funktion, för ibland är jag sugen på att spela på natten och låter bli för att jag inte orkar att det ska vara så mörkt och dystert hela tiden

2021-08-20 @ 07:16:13 - http://stormwright.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: