Gallant Unicorn

Jag är här igen!

Jag har haft mycket strul med bloggen på grund av att jag fått upp att jag skrivit fel lösenord gång på gång när jag försökt logga in. Även om jag varit helt säker på att jag skrivit rätt så får jag upp ett felmeddelande, samma sak när jag gått så långt att jag bytt lösenord. 
Så jag ledsnade till slut.
 
Även om jag tycker så mycket om att skriva om spelet så blev det till slut bara ett irritationsmoment med hela bloggen. Jag blev less och tappade motivationen helt.
 
Så, varför skriver jag ett inlägg nu?
 
Jo, jag saknar min lilla blogg. Jag vet inte ens om någon kommer läsa det jag skriver efter ett så pass långt uppehåll. Meeeen det skulle helt ärligt inte göra så mycket. Jag har använt min blogg mycket som en dagbok för mitt spelande där jag kan gå tillbaka och minnas saker.
 
Sen är det så klart roligt om man kan bolla sina tankar om spelet med andra spelare, så om du mot förmodan skulle vara här och läsa efter all den här tiden så lämna gärna en kommentar!
Skriv vad du tycker mest om i spelet just nu, vad du tycker minst om, vad du hoppas på när det gäller spelets framtid eller kanske vad du vill att jag ska skriva om.
 
Så, jag drar av det där plåstret där det står ''Jag är så trött på att inte kunna logga in och skriva'' och försöker gå vidare och skriva när jag kan. Har funderat på att byta bloggportal men jag har faktiskt ingen aning om hur det går till med ett sådant byte så vi får se. I skrivande stund så har jag kunnat logga ut och in fyra gånger utan strul, jag använde en annan webbläsare än den jag brukar använda så jag vet inte om det handlade om det eller ren tur?
Vi får helt enkelt se, men jag är hoppfull!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bushra Shortsmith

Vad kul att se att du kommit in igen! Vi får verkligen hoppas att det funkar i fortsättningen nu, håller tummarna. Det roligaste med spelet just nu är att jag kommit med i en klubb som jag velat gå med i väldigt länge, så är väldigt exalterad över det! Om det ska vara mer om något sso gjort skulle jag nog säga röda snörets stig eftersom man har något att göra där. Vad tycker du?

2021-08-10 @ 09:02:39
Postat av: Anonym

Hej:)

2021-08-10 @ 09:20:09
Postat av: Anonym

Vad är det för spel??

Svar: StarStable Online :)
ssohaley.blogg.se

2021-08-10 @ 16:54:13
Postat av: Elvira

Hej Haley! Jag älskar så sjukt mycket!
Du är lixom bäst! Du sprider sån glädje och din personlighet gör alla Glada!
Vi alla älskar dig
<3

2022-02-03 @ 15:29:47 - http://ssosystrarnablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: