Gallant Unicorn

Sneaky Dragons 8 år

Idag fyller den absolut bästa och finaste klubben jag vet 8 år.
Ja jag är kanske aningen partisk meeeen det finns ju en anledning till att vi hållit ihop så länge.
Jag har hittat några av mina närmaste vänner tack vare klubben, upplevt så mycket och lärt mig massor under de här åren. Trots att vi i ledningen mer eller mindre vuxit upp tillsammans och kan tjafsa som syskon ibland så har vi inte vad jag kan minnas någonsin varit riktigt osams.
 
Idag har vi firat ordentligt och jag hoppas på att det ska bli fler år!
 
Vi hade ett asiatiskt tema och Courtney tog sig an uppgiften att fixa outfits till oss i ledningen, så här såg jag ut ikväll. Hur cool?
 

Kommentarer
Postat av: Sienna Orangenest

Grattis!!

Svar: Tack :)
ssohaley.blogg.se

2021-08-10 @ 00:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: