Gallant Unicorn

En irriterande bugg med den senaste funktionen

Så, gårdagens uppdatering var att hästskötarfunktionen uppdaterades.
Jag personligen känner lite ''meeeh'' över det hela. Har aldrig ens funderat över om jag tycker att den funktionen behöver en uppdatering. Bland det första jag upptäckte var att man inte kan mata sin häst om man inte har just hö i sin ryggsäck. Så även om man har massor av annan mat så fungerar det inte om man inte har hö i väskan, i alla fall inte för mig. Såg att flera personer skrev att man ändå kan dra maten från väskan till hästen, men det tar ju bort hela nyttan med funktionen liksom.
En annan sak jag inte gillar är att man måste ha både hö och en vattenhink i sin väska för att kunna använda funktionen medan man kan slänga ut sin hovkrats och borste till garderoben och ändå använda dem via den nya funktionen. Hade hellre haft fyra extra platser i väskan istället för två, men det är ändå en så liten sak att det egentligen inte spelar någon roll.
 
Det mest irriterande är den här buggen:
 
Ibland när jag suttit av min häst så får jag upp den här baren ovanför hästen och den försvinner inte vad jag än gör, det enda sättet att få bort den verkar vara att logga ut och in igen eller att gå in i hemstallet och sitta av och hoppa upp på hästen igen inget annat jag testat har fungerat. Baren är kvar även i fotoläget och om man använder funktionen '' Göm dig'' (som jag för övrigt älskar!).
Jag hoppas att de fixar det här snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: