Gallant Unicorn

Vad kan dagens uppdatering innebära?

I slutet på förra veckans uppdatering står det så här:
''Vi vet hur viktigt det är att ta hand om sin häst! Nu gör vi det så mycket enklare att göra dina hästar glada.''
 
Vad kan det innebära tro?
Kanske att man kan sköta om sin häst på vissa platser i spelet utöver hemstallen?
Att stallhjälpen blir gratis eller går att köpa för Jorvik Shillings?
 
Jag som haft stallhjälpsedan funktionen kom till spelet känner väl inte direkt
''Woooow det här är något jag verkligen läntat efter!''
Särskilt inte nu när hästen inte längre blir hungrig, törstig, behöver borstas eller få hovarna kratsade när man ridit runt på den ett tag så som det var förr i spelet. Men jag är ändå nyfiken på vad det kan vara, tycker ändå att det är kul att de fortsätter utveckla sådana här saker i spelet!
 
Jag har en hemlighet att berätta för er, - vissa av mina hästar har aldrig blivit varken ryktade eller matade. Min trogna stallhjälp har skött det åt mig medan jag varit upptagen med att rädda Jorvik!

Kommentarer
Postat av: Alva Firedotter

Älskar din blogg!!🥰🥰

2021-02-10 @ 18:00:39
Postat av: Alva Firedotter

Älskar din blogg!!🥰🥰

2021-02-10 @ 18:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: