Gallant Unicorn

I brist på annat att göra...

Jag har suttit och gjort uppdrag efter uppdrag på mitt konto Princess Rainstorm de senaste dagarna då jag har noll saker att göra på mitt mainkonto. 
Jag har inga uppdrag, inget rykte att bygga upp, ingen häst att levla och klubben har jullov.
 
Jag har tagit tag i både tråkiga ''gå till den här personen och lämna det här-uppdrag'' och huvuduppdragen. Jag är på väg in i Pandoria för att rädda Anne och även om jag vet vad som kommer hända så (eller kanske just därför?) så känner jag mig inte redo. Det kommer att bli känslosamt! 
 Jag passade på att ändra Princess häst Rainstorm med, tycker att han blev riktigt stilig!
 
Jag trodde det skulle vara jättekul att kunna göra huvuduppdragen direkt efter varandra utan att behöva vänta men det känns liksom, fel? På mitt mainkonto har jag ju som många andra som spelat ett tag fått vänta i månader (år?) på att det ska komma nya huvuduppdrag och även om det var frustrerande ibland så kändes det liksom lite mer speciellt då.
 
Visst det är enklare att hänga med med det föregående uppdraget färskt i minnet så på det viset är det ju bättre, men det beror väl på vad man är van vid antar jag. 
 
Princess blev just level 18 så nu börjar det kännas lite mer som ett riktigt konto och inte bara ännu ett extrakonto att levla, jag har tappat räkningen på hur många konton jag levlat hehe!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig Haley, kan vi ses i sso någon gång(helst snart)?!😍

2021-01-07 @ 18:52:29
Postat av: Shanaya Springspoon

Hej! :D
Jag undrar om du fortfarande tar emot intervjuer? Alltså dem som man svarar på frågor och så la du ut dem på bloggen. Skulle vara superkul att skriva ett sånt! :)
Om du inte tar emot sådana längre så ska jag ju inte skicka in något, så jag undrade bara. :-)

Svar: Nej tyvärr inte, det är därför jag skrivit: OBS!!!!

SKICKA INTE IN INTERVJUER DÅ DET INTE FUNGERAR SOM DET SKA MED ATT TIDSINSTÄLLA INLÄGG. JAG HAR FÖRSÖKT FÅ ORDNING PÅ DET HÄR I FLERA MÅNADER MEN DET HAR INTE LÖST SIG.


SKICKAR DU IN ÄNDÅ KOMMER DEN ATT RADERAS.

På inlägget med frågorna :)
ssohaley.blogg.se

2021-01-13 @ 11:42:32 - http://ssoshanaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: