Gallant Unicorn

Ridlektion med litterär tvist!

Igår så höll Odd en lektion för oss, eftersom det var den första efter klubbens juluppehåll så tog vid et väldigt lugnt. Jag hade med mig min sköthäst Lisa (har jag ens skrivit om henne och hena sköthästsystemet här på bloggen? Hade det varit kul att läsa om?) och under tiden som vi red runt och gjorde volter och annat så fick vi fylla i en historia som Odd skrivit innan lektionen men som saknade vissa ord.
Jag älskar såna event, så mysigt och kravlöst men ändå så kul!
 
Eventet började inte förrän klockan 21 eftersom vår ridlärare inte hade möjlighet att starta innan dess, men vi var ändå en munter skara som samlades för att starta upp terminens första lektion! Det känns så skumt att det inte längre blir mörkt i spelet oavsett vad klockan är. Eller ja, det blir ju mörkare än dagsljuset men ni som spelat länge vet vad jag menar!
 Ber om ursäkt för att jag råkade glömma att sätta spelet i helskärmsläge innan jag tog bilder ehe.
 
 

Kommentarer
Postat av: Bushra Shortsmith

Hade varit jättekul att läsa mer om Lisa och sköthästsystemet! :D

2021-01-26 @ 14:11:58
Postat av: Anonym

Jag tycker det hade varit intressant att läsa om klubbens skötsystem 😊

2021-01-27 @ 10:05:25
Postat av: Matilda Southtree

Skulle absolut vara kul att läsa om, jag tror inte att du skrivit något om det här innan!

2021-01-27 @ 15:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: