Gallant Unicorn

Äääääälskar älskar älskar klubbridhuset!

Jag är så glad och tacksam över att vi fått ett klubbridhus (nej jag tänker inte kalla det ridhall, tycker det låter så konstigt hehe). Det är en sån där sak som jag önskat så länge men som jag faktiskt inte trodde skulle komma till spelet.
 
Tycker om det så mycket, så många roliga saker och möjligheter till event där! Vi hade faktiskt vårt senaste klubbmöte i klubbens ridhus istället för i klubbhuset. Om jag får lägga in en liten klagan här så tycker jag att klubbhuset känns väldigt mörkt och opersonligt. Det var så mysigt att kunna sitta vid borden och ha ett möte i det ljusa ridhuset istället!
 
En liten sak jag tycker är lite tråkig är att det inte går att fika vid borden
(jag veeeet jag som klagat på funktionen så mycket haha, men helt ärligt så är det det blå glittret jag stör mig på men det kan vi ta i ett annat inlägg.)
och att det inte finns möjlighet att slänga upp en hoppbana med olika hinder, alla hinder som kommit till de senaste tävlingarna är ju så fantastiskt fina!
 
Så här avslutar vi våra möten och event - med en kram <3
 
Tänkte skriva ett separat inlägg om det nya ridhuset,
men hade inte tagit några bra bilder till det än så det får bli senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: