Gallant Unicorn

Är det någon som fortfarande läser bloggar?

Bloggar verkar ju vara ett utdöende fenomen, kanske särskilt SSObloggar?
 
Du som läser det här, läser du fortfarande bloggar?
 
 
Jag tycker det är kul att skriva och för min del spelar det ingen roll om det enbart är en person som läser. Jag är egentligen bara nyfiken!
 
Funderar på om jag ska ta tag i bloggandet igen, meeeen så kommer det där problemet med att det då och då inte går att logga in här och då tappar jag lusten direkt :(
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag följer bara din blogg, spelar knappt sso längre, men har följt dig i så många år och tycker fortfarande det är roligt att läsa. Denna bloggen har varit en stor del av min barndom, och blir lika glad du lägger upp något ❤

2022-06-03 @ 22:10:09
Postat av: Anonym

Jag följer bara din blogg, spelar knappt sso längre, men har följt dig i så många år och tycker fortfarande det är roligt att läsa. Denna bloggen har varit en stor del av min barndom, och blir lika glad du lägger upp något ❤

2022-06-03 @ 23:16:09
Postat av: Anonym

Jag läser dina bloggar och tycker att det är super roligt när du lägger upp olika inlägg men du ska ju göra det för din skull annars sår det ju inte så roligt:/

2022-06-08 @ 05:35:16
Postat av: Alice

Hehe, spelar inte helst spelet längre men kommer ändå nu som då in här och kollar ifall du uppdaterat med någonting nytt :)

2022-06-21 @ 10:05:08
Postat av: Emmy Firecloud

Jag gillar klubb-bloggar. Det är intressant att se hur det fungerar i andra klubbar än t.ex den klubben jag är med i:elite sisters.

2022-06-23 @ 18:26:30 - http://emmarosell.blogg.se/
Postat av: Emmy Firecloud

Jag gillar klubb-bloggar. Det är intressant att se hur det fungerar i andra klubbar än t.ex den klubben jag är med i:elite sisters.

2022-06-23 @ 18:26:32 - http://carlolof.blogg.se/
Postat av: Emmy Firecloud

Jag gillar klubb-bloggar. Det är intressant att se hur det fungerar i andra klubbar än t.ex den klubben jag är med i:elite sisters.

2022-06-23 @ 18:26:35
Postat av: Matilda Southtree

Jag har några (under 5 st) SSO-bloggar (och en ensam om ett annat ämne) som jag tittar in på med jämna mellanrum/då och då, din är en av dem. Jag tycker fortfarande det är intressant att läsa, men blogg känns faktiskt utdöende för mig. Inte för att jag vill att bloggande ska försvinna, jag läser gärna en hel drös med bloggar, men de som skriver bloggarna tappar intresset och slutar, och det är sällan jag hittar nya (bästa sättet förutom att googla är väl att kolla tips från de bloggare man följer, men jag kikade på övre inlägget i din kategori "sso-bloggar" och alla utom en tumblr-blogg jag redan följer har slutat för länge sedan), så det blir naturligt färre och färre bloggar, mer och mer sällan. Skaparna har flyttat sitt innehåll till framförallt Instagram, det som tidigare fanns på en SSO-blogg finns nu på en instagramprofil som får mycket mer feedback och spridning mycket lättare än en blogg. En del verkar dock hamnat på tumblr istället, där har jag inget konto så jag följer inte alls många men det verkar finnas ett hyfsat stort "sso-blogg-community" där också.

Så ja, jag läser bloggar ibland och tycker det är roligt med mer, skulle du bli aktiv här igen kollar jag oftare här (och på dina IG som jag redan följer) men instagram är huvudplatsen för "SSO-blogg-community" som jag sett. Kanske borde skapa ett tumblr-konto och spana in bloggarna där också. Men ja, jag skulle tycka det var väldigt roligt om du börjar igen!

2022-07-03 @ 14:30:51
Postat av: Dakota Hawkdawn

Jag läser fortfarande sso bloggar som är aktiva.

2022-07-11 @ 12:28:12
Postat av: Alyssa Beeflower

Jag kollar fortfarande in din blogg ibland! Älskar att läsa om dina tankar! :D

2022-07-19 @ 20:15:24
Postat av: Anonym

Jag läser inga bloggar förutom din, som jag kommer in på några gånger per år, när jag ser länken på din kanal. Men det har sin charm!

2022-07-31 @ 00:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: