Gallant Unicorn

Jag vill ha mer djurliv i spelet

Idag så gjorde jag klart uppdragen vid Jorvikstallet och jag stannade för att titta på svanarna vid tävlingen för att titta på svanarna (fick göra om tävlingen två gånger för att jag var så fokuserad på svanarna så att tiden gick ut haha!) men de är ju så fina!

Hade det inte varit trevligt med lite mer liv och rörelse ute i naturen i spelet? Tänk vad mysigt med harar, rävar, fåglar och så vidare! Något som rör sig ute i skogarna och på fälten...
Nu är det ju väldigt tomt på den fronten, hade faktiskt gärna bytt ut flygplanen och bilen som brummar runt mot vilda djur... 
Vad tycker ni? 

Kommentarer
Postat av: Linnea Silentstar

Mer djur åt folket!

2016-08-11 @ 19:21:10
Postat av: Sally monsterlake

host..Enhörningar..host...host...

2016-08-11 @ 19:33:35
Postat av: Andrea Applecamp

Haha! Jaaaaa enhörningar 😂😂

2016-08-11 @ 20:08:17
Postat av: Meja Crazyrock

Jaaaa! Vore så roligt!

2016-08-11 @ 20:15:27 - http://mejacrazyrock.blogg.se
Postat av: Charlotte Masterwater

Mer vilda djur åt folket!!!
Rådjur, harar, kanske en katt eller hund på gårdarna, fåglar, en och annan älg i skogen kanske?
Aaahh, bara att börja drömma sig bort haha! :)

2016-08-11 @ 20:23:37 - http://charlottemasterwater.weebly.com
Postat av: Amelie Dawnside

JA självklart skulle det vara roligt med mer djur verklighets trogna djur som rävar harar m.m men INTE ENHÖRNINGAR STOPP! om dom ger oss det så kommer jag verkligen sluta spela sso!

2016-08-11 @ 20:47:29
Postat av: Rebecca Bluenose

Håller med! Skulle vara roligt om man kunde rida runt bland ekorrar, rävar, harar m.m!😄

2016-08-11 @ 23:44:36
Postat av: Hanna Sweetsister

Jaaa, vilda hästar, welshponnyerna räcker inte

2016-08-12 @ 07:50:30
Postat av: Rebecca och Daisy

Jag har också önskat så länge att de skulle koma vilda djur till spelet, just som harar, fåglar och rådjur! Hoppas verkligen detta kunde vara något vi får i framtiden!
http://sunforestblogg.weebly.com/senaste-inlaumlggen
Här hittar du Btw vår blogg :)

Postat av: Amedea

Har blivit påkörd av bilen en gång när jag red med en kompis... Eheh.........
Men vill också har mer djur!

Svar: Händer mig flera gånger i veckan :P
ssohaley.blogg.se

2016-08-12 @ 22:37:36 - http://amedosblogg.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: