Gallant Unicorn

Kläder med fina detaljer i Epona

Jag älskar hur detaljerade kläderna har blivit!
Det mesta nya har massor av fina små detaljer och det gör sakerna så mycket roligare tycker jag!
Här är några av plaggen jag funderar på att köpa, det blev inga byxor alls eftersom jag inte hittat 
några som faller mig i smaken. + Att de lagt in fler byxor med äckliga hål i :( So sad!
(Om du inte förstår vad jag menar med det så läs det här inlägget)
 
I alla fall, här är klderna jag faktiskt tycker om! De första här är ifrån Nya Hillcrest:
 
 
Ser ni halsbandet? Så himla fint! 
 
 
Jag är inte mycket för klänningarna i spelet ,
men jag gillar verkligen detaljerna på flera av  de nya klännigarna!
 
 
Jag skulle vilja ha den här klänningen som jacka! Alltså att den skulle sluta vid midjan...
 
 
De här kavajerna alltså, det kommer sluta med att jag har en i varje färg!
 
 
Den här tröjan med en väst över har jag skrivit om tidigare, lite osäker på grund av det gröna bara!
 
 
Den här t-shirten med en väst över påminner mig om pirater? Haha det är det enda jag kan 
tänka på när jag ser den, men jag tycker att den är sååå fin! Lite svårt att matcha kanske?
Tycker inte om när det blir allt för mycket mönster och blandat...
Du hittar den i Månskärebyn hur som helst!
 
 
Om jag hade mer utrymme i garderoben så hade jag shoppat konstant, älskar att göra outfits! :D

Kommentarer
Postat av: Nami

Gillar leopard sadlarna som finns och hitta i både Månskärebyn och Hill Crest <3 Så fina detaljer *--*

2015-12-02 @ 15:22:38 - http://diamondwoods.blogspot.com
Postat av: Rachel Lionson

Det finns så många fina detaljer! Det har utvecklats så mycket på sistone. Dom har verkligen jobbat med kläderna och det är så kul XD

2015-12-02 @ 21:59:24
Postat av: Rachel Lionson

Jag älskar verkligen den sista! Den har så fina detaljer! Jag måste ha den!!!

2015-12-03 @ 21:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: